InBev Romania nu vinde minori alcoolului

InBev Romania a realizat campania "Respect18", sub sloganul "Nu vindem minori alcoolului". Desfasurata in lunile septembrie-decembrie 2008, "Respect18" este prima campanie care lupta impotriva vanzarii de alcool catre minori prin responsabilizarea actului comercial realizata de o companie privata din Romania.

Programul "Respect18" reprezinta o atitudine proactiva si incearca sa determine o schimbare in constiinta sociala cu privire la gradul de accesibilitate al bauturilor alcoolice in randul minorilor.

Campania "Respect18" a fost gandita sa promoveze o atitudine angajata si responsabila in problema consumului de alcool la minori si sa realizeze o interactiune constanta si reala intre partile implicate. Obiectivele principale ale campaniei au fost, pe de-o parte, responsabilizarea comerciantilor care se pot confrunta cu situatia in care un minor le solicita bauturi alcoolice si, pe de alta parte, crearea unei platforme de discutii intre acele parti din sectorul public si cel privat care pot influenta intr-un fel sau altul acest fenomen, astfel incat sa existe un mediu de comunicare continua si bidirectionala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune


Comentarii

marius bartis
acum 15 ani
“Nu vindem minori alcoolului”...un slogan fain...dar de inspiratie postetiloconsum...de genul..."mi s-a palarit turtia..."


Branded


Related