Dupa 15 ani de experienta in televiziune, dupa excursia pe Kilimanjaro, dupa atatia ani de "Surprize, surprize" si dupa cateva asocieri nu intotdeauna fericite cu branduri din diverse categorii, Zana intrase intr-un con de umbra. Dar turbanul african cu care s-a afisat vara trecuta, simbol al unei noi etape in viata ei, a atras lumina reflectoarelor chiar si in afara scenei.
Turbanul purtat de Andreea Marin este o dovada ca ceva s-a schimbat in ea, ca excursia in Africa a marcat-o si ca traverseaza o perioada in care nu mai cauta nimic, ci doar se bucura de ce a gasit. Pe blogul ei vorbeste mereu cu multumire de sine. O lasa rece intrigile, scandalurile si rautatile si pare sa nu puna la suflet gestul rivalei, care in editia de Craciun a Duminicii in Familie i-a dedicat o manea cantata de Sorinel Pustiu: "Hai, zana mea". Andreea Marin e undeva deaspura acestor rautati, in turnul de fildes al unei vieti de familie fericite, dupa cum marturiseste. Totusi, nu s-a retras total din viata publica, ba dimpotriva, toamna lui 2008 a adus in vizorul opiniei publice o Andreea Marin implicata in proiecte caritabile mai mult ca oricand.
Comentarii
Iar despre ce cauta articolul aici, e o incercare de a analiza cum interactioneaza brandul personal cu cel endorsat, si cine are mai mult de castigat, vedeta sau cauza pe care o sustine /produsul pe care il endorseaza.
Pentru Andreea Marin este evident ca implicarea intr-o campanie caritabila o ajuta sa isi reimprospateze imaginea publica si sa nu se cufunde in uitare, acum ca nu mai aduce sambata de sambata "surprizele" in casele romanilor; ceea ce este un beneficiu destul de mare, zic eu.