Turbanul de Zana Buna al Andreei Marin

Dupa 15 ani de experienta in televiziune, dupa excursia pe Kilimanjaro, dupa atatia ani de "Surprize, surprize" si dupa cateva asocieri nu intotdeauna fericite cu branduri din diverse categorii, Zana intrase intr-un con de umbra. Dar turbanul african cu care s-a afisat vara trecuta, simbol al unei noi etape in viata ei, a atras lumina reflectoarelor chiar si in afara scenei.

Turbanul purtat de Andreea Marin este o dovada ca ceva s-a schimbat in ea, ca excursia in Africa a marcat-o si ca traverseaza o perioada in care nu mai cauta nimic, ci doar se bucura de ce a gasit. Pe blogul ei vorbeste mereu cu multumire de sine. O lasa rece intrigile, scandalurile si rautatile si pare sa nu puna la suflet gestul rivalei, care in editia de Craciun a Duminicii in Familie i-a dedicat o manea cantata de Sorinel Pustiu: "Hai, zana mea". Andreea Marin e undeva deaspura acestor rautati, in turnul de fildes al unei vieti de familie fericite, dupa cum marturiseste. Totusi, nu s-a retras total din viata publica, ba dimpotriva, toamna lui 2008 a adus in vizorul opiniei publice o Andreea Marin implicata in proiecte caritabile mai mult ca oricand.

Cat de mult se potriveste imaginea zanei din trecut cu cea pe care o afiseaza astazi? Sa nu uitam ca Andreea Marin a aparut intr-un spot publicitar declarand ca "Head & Shoulders ma ajuta sa fiu eu insami, zi de zi, chiar si in cele mai insolite situatii ...". Tot Andreea Marin a acceptat sa promoveze mezelurile Aldis intr-un spot deloc lipsit de critici la acea vreme si a filmat testimoniale (1, 2, 3, ) despre cat de multumita este de vopseaua de par Garnier, chiar si dupa ce a devenit mamica, adresandu-se fiecarei romance cu indemnul: "Ai grija de tine".

De altfel, de cand a nascut, Andreea Marin pare sa vada viata cu alti ochi si s-a si repozitionat in ochii publicului, cu buna stiinta, semnand pe blogul sau "cu drag, Mamica Violetei" la inceputul lui martie. N-a uitat sa-si nuanteze nici cariera, declarand nu demult ca se bucura sa detina statutul de "jurnalist independent de TV". Din aceasta ipostaza ea "pretuieste viata" parca mai mult decat pana acum si ii indeamna si pe cei din jur sa se implice in tot soiul de campanii caritabile. In lunile august si septembrie ale anului trecut a participat la campania de strangere de fonduri "Romania prinde radacini", apoi a fost alaturi de Crucea Rosie in incercarea de a-i responsabiliza pe cei din jur, prin indemnul "Doneaza timp". Dar poate cea mai pregnanta implicare a sa este participarea alaturi de Pampers-UNICEF la demersurile pentru eradicarea tetanosului in Africa.

Documentarul realizat in Niger a convins-o in primul rand pe ea ca este o cauza pentru care merita sa lupti. "Vreau sa ajut pentru ca pot, pentru ca asa simt, pentru ca merita. Si cred ca si copilul meu ma va urma candva.", a marturisit Andreea Marin pe site-ul campaniei (pampers-unicef.ro). Alte sustinatoare ale cauzei copiilor din Africa sunt Amalia Nastase, Manuela Harabor, Rita Muresan, Andreea Berecleanu, Doina Levintza, Bianca Brad. De asemenea, Salma Hayek este vocea campaniei la nivel international.

Campania "1 pachet cumparat - 1 vaccin" este sustinuta de Amabasadoarea Bunavointei Andreea Marin pentru ca i se potriveste, pentru ca este despre mame si copii si trairi cu care poate empatiza mai bine ca oricand, acum ca e mama, dar si pentru ca prea i-o luase inainte Raduleasca salvand sinistrati si poate pentru ca e un motiv foarte serios sa apara la tv, dupa o pauza destul de lunga de Surprize. Nu e usor sa "iesi la pensie" inainte de vreme, chiar daca declari ca a fost dorinta ta. Si nu e usor sa fii si prezent in presa si sa ai o viata de familie cuminte, pentru ca in primul rand scandalul vinde si daca nu mai sochezi cu nimic, nu mai captezi atentia publicului. Ei bine, se pare ca exista o solutie pentru aceasta situatie delicata: implicarea in campanii caritabile.

Chiar daca pare cinic sa judeci un om pentru ca se implica intr-o campanie de acest tip, e o realitate ca asocierea de imagine presupune avantaje de ambele parti. Campaniile caritabile au nevoie de vedete si invers. Totusi, tind sa cred ca Andreea Marin chiar crede in aceasta cauza pe care o sustine, mai ales ca prezentarea Galei UNICEF de la finele anului 2008, si chiar si prestatia oficiala si rigida din spotul de promovare a Galei, indicau aceeasi Andreea Marin cu care ne-am obisnuit: un pic simandicoasa, cu voce calda, dar atent studiata, cu mimica ce arata empatie, adica exact acea doza de artificialitate care a caracterizat-o dintotdeauna.

Etapa in care se afla astazi Andreea Marin se incadreaza firesc in povestea de "zana" cu care ne-a obisnuit. A cucerit inimile telespectatorilor, a facut reclame la cosmetice ca o zana, a mers in expeditii de dragul aventurii, dar si de dragul de a fi prima zana in expeditie, iar acum s-a cumintit, si-a gasit printul si s-a asezat la casa ei, momentul ideal sa faca ceva si pentru ceilalti, avand grija implicit si de propria imagine.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Ioana Gligor
acum 15 ani
ce articol, cred ca e scris de mana zanei, nu ? Altfel, ma indoiesc ca altcineva ar fi putut scrie asa elogios despre cineva care a pozat toata viata...
Andreea Nemtoiu
acum 15 ani
ma asteptam la incisivitate, chiar, nu la un articol siropos...
Radulescu Andrada
acum 15 ani
Ce dracu' cauta articolul asta aici?!
Alina Galeriu
acum 15 ani
Poate n-am fost suficient de explicita, si poate ironia a fost prea subtila...am vorbit mult de "zana" cu ghilimele, nu fara...am amintit despre cum i se potriveste sau nu rolul de endorser in campania Pampers-UNICEF...si am ajuns la concluzia ca da, i se potriveste, o data pentru ca asa e ea, un pic falsa, un pic afectata, mereu sus pe un "piedestal", mereu in postura de a da sfaturi...si a doua oara pentru ca este intr-o etapa a vietii in care pare credibil sa se implice intr-o campanie de acest gen, pentru ca e femeie maritata, cu copil, o "Zana cu Print"...si nu o diva divortata cu iubit cu 10 ani mai tanar...pentru ca e mult mai plauzibil pentru Raduleasca rolul ales deja, de a promova "campania anti-fumat"...

Iar despre ce cauta articolul aici, e o incercare de a analiza cum interactioneaza brandul personal cu cel endorsat, si cine are mai mult de castigat, vedeta sau cauza pe care o sustine /produsul pe care il endorseaza.

Pentru Andreea Marin este evident ca implicarea intr-o campanie caritabila o ajuta sa isi reimprospateze imaginea publica si sa nu se cufunde in uitare, acum ca nu mai aduce sambata de sambata "surprizele" in casele romanilor; ceea ce este un beneficiu destul de mare, zic eu.

Popescu Raluca
acum 15 ani
cam am, minte ce-mi mai trebuie ???? :P
marius bartis
acum 15 ani
...turbanul e un raspuns punctual ,din aceeasi zona din care Raduleasca si-a luat o chestie taiata 'prejur...
Liviu Dobrescu
acum 15 ani
Cu alte ocazii am aratat pozitia mea fata de aceasta hahalera, care isi inchipuie ca ea a pus coada la pruna! Nu o pot suferi si ma bucur constatand ca nu sunt singurul!
codruta-oana melnic
acum 15 ani
persoana extrem de egoista sunt convinsa ca unele comentarii au ajuns la urechile ei ,bineiteles ca nu a interesat-o ...are si cateva aparitii de obicei interviuri unde lasa sclifoseala de doi lei deoparte si poate deveni chiar placuta mi-as dori sa existe vedete in tara asta care sa tina cont si de critici sau sa-si angajeze persoane care sa le invete sa se imbrace ,sa vorbeasca si bineinterles CEsa vorbeasca!!multumesc


Branded


Related