Prigat, Santal si Fanta sunt marcile de bauturi racoritoare care isi impart podiumul in ceea ce priveste calitatea, potrivit celui mai recent studiu BrandRate publicat astazi, 6 ianuarie, in cotidianul de afaceri Business Standard. In ceea ce priveste brandurile companiilor din domeniul energiei, analiza BrandRate, publicata de revista saptamanala Money Express, arata ca Petrom este liderul incontestabil pe toate palierele de cercetare.
Analizele BrandRate publicate astazi, in exclusivitate, de cele doua publicatii au fost realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research si urmaresc sa masoare perceptia consumatorilor romani asupra marcilor de produse racoritoare - carbogazoase, nectaruri, "still drinks" - preferate, precum si perceptia acestora asupra companiilor energetice de pe piata din Romania. Chestionarele la care au raspuns cei intervievati au vizat informatii precum vizibilitatea si comunicarea marcii, rata de satisfactie si posibilitatea recomandarii unei anumite marci (arata viitorul marcii). De asemenea, s-au luat in consideare si indici precum varsta respondentilor, regiunea de rezidenta si veniturile populatiei.