Pro si Contra-Mos Computers

ArgueAds: Florin Dumitrescu vs. Ana Militaru

Ana: In timp ce ma chinuiam sa-mi dau seama cat de atehnic trebuie sa fie cineva ca sa se amuze la "Apgreidingul" de la Altex, am descoperit cat de amuzanta e campania "Draga Mos Craciun" pentru UltraPro: dragamoscraciun.ro, spoturi tv: Mosu' din bucatarie, In pat cu Mosu', neconventional: semineu cu post-it-uri. Stiu, o sa-mi spui ca e o prostie sa le compar, pentru ca cine cumpara de la Altex vrea sa plateasca in rate, iar cine cumpara de la UltraPro se gandeste sa plateasca pe loc. Totusi campania pentru UltraPro mi se pare ca are genul de umor pe care il poate aprecia oricine, indiferent cat de mult stie despre calculatoare si asta pentru ca nu vorbeste despre produs, ci despre bucuria oamenilor de a primi cadourile pe care si le doresc, dar pe care le e jena sa le ceara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Joie Negru
acum 15 ani
Doi se cearta si al treilea chiar o sa-si cumpere un sistem de pana in 1000 de lei de la Ultra Pro. Ms de info.
gabriela lungeanu
acum 15 ani
detest spiritul asta excesiv de polemic al celor care lucreaza in advertising. Care e poanta? asta-i atitudinea pe care trebuie sa o adopti in acest domeniu? chiar m -am confruntat cu asa ceva de f multe ori,...e cool sa l critici pe celalalt?
Ana Militaru
acum 15 ani
chiar trebuie sa discutam despre ratiunea de a exista a criticii?


Branded


Related