Odyssey semneaza campania de imagine Rompetrol

In acest an Rompetrol atinge punctul maturitatii brandului si al businessului. Acesta este momentul in care discursul Rompetrol se dezvolta dincolo de carburanti de calitate si servicii de benzinarie. Pentru ca Rompetrol are in vizor satisfacerea complexa a nevoilor unui target extins, dinamic si contemporan care formeaza clasa de mijloc din Romania. Rompetrol intra in cultura brandurilor puternice care promoveaza dincolo de valorile sale particulare si valorile locale, romanesti. Rompetrol devine o valoare a Romaniei prin viziunea sa asupra economiei si a societatii.

Anul 2005 este anul in care Rompetrol decide sa faca un re-fresh in comunicare; trece la un nivel superior, atat ca business cat si ca marca. Comunicarea Rompetrol se axeaza pe un discurs local, matur si social in ideea ridicarii standardului de viata a romanilor. Rompetrol ofera Eenergia de care orice roman are nevoie pentru a reusi. Pe termen scurt, mediu sau lung, Rompetrol devine punctul de referinta al unei societati in plina maturizare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related