Generali Asigurari a lansat, la inceputul lunii decembrie, campania de comunicare a ofertei de asigurari RCA, care prevede preturi speciale si Asistenta Rutiera inclusa. In plus, pentru parinti se acorda un discount de 20%. Campania de comunicare RCA, marca Prospero, se va desfasura la nivel national, in perioada decembrie 2008 - ianuarie 2009, si utilizeaza un mix de comunicare integrat, folosind atat canalele de promovare traditionale (TV, radio, presa scrisa, pliante), cat si cele inovative (Out-Of-Home - TV Screens, SMS, aplicatii online).
"Platforma de comunicare folosita in campania RCA mentine aceeasi linie de adresare folosita in campania "Casco - pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura". Incurajam soferii prudenti, in cazul de fata parintii, pe care noi ii consideram mai atenti, si carora le acordam discount-uri: asistenta rutiera gratuita si 20% reducere la polita RCA. Nu i-am uitat nici pe ceilalti asigurati ai nostri, carora le-am pregatit, de asemenea, reduceri", a declarat Daniela Dimitriu, Head of Marketing Generali Asigurari.
Comentarii