Bucegi isi face intrarea in sezonul de vara intr-o noua formula: un ambalaj nou si o reteta imbunatatita.
Incepand din luna iulie, berea Bucegi apare pe piata intr-un ambalaj ergonomic. Noua sticla de plastic de 2 litri, cu gatul alungit, permite manipularea cu usurinta a acesteia. In plus, in urma cresterii extractului primar al berii, gustul Bucegi este mai plin si aroma specifica de hamei este mai consistenta.
Designul nou al etichetei si aparitia etichetei de gat aduc un plus de vitalitate imaginii produsului.
"Bucegi este o marca solida care si-a castigat o excelenta reputatie printre consumatori prin valorile pe care le promoveaza: traditie, onestitate si un raport avantajos calitate-pret. Este o marca apreciata pentru caracterul sau deschis, familiar si pentru simtul umorului. Imbunatatirea retetei da produsului un plus de consistenta si de savoare", a declarat Marius Melesteu, Director Comercial, BRAU UNION ROMANIA.