Leo Burnett India a fost desemnata cea mai buna agentie din grupul Burnett

Leo Burnett India a fost desemnata "Global Agency of the Year" in cadrul grupului Burnett, dintr-un total de 94 de filiale in 86 de tari, conform site-ului Exchange4media.

"Suntem foarte mandri de realizarea noastra: cea mai buna agentie din cadrul retelei situate pe locul secund in lume. Mai imbucurator este faptul ca aceasta distinctie vine dupa castigarea Leo Intel Award, un premiu pentru planning. Toate acestea demonstreaza potentialul nostru in Creatie, Planning si Business", a declarat Arvind Sharma (Chairman India, Sub-Continent, Leo Burnett).

Nitish Mukherjee (Managing Director, Leo Burnett India) este convins ca premiul se datoreaza schimbarilor produse in cadrul agentiei: "Este vorba de un alt mod de a gandi lucrurile. Schimbarile disruptive care se produc in campul comunicarii si modul in care oamenii inteleg si interactioneaza cu brandurile ne determina sa regandim modul in care functionam". In filosofia agentiei, umanitatea a devenit conceptul de baza si in anul 2008 a fost pus accentul pe construirea unor relatii cat mai reale cu consumatorii: "Noi credem ca un brand fara scop este un brand care nu va fi niciodata inteles si adoptat de oameni. De aceea convingerea noastra este urmatoarea: "Creativitatea are puterea de a transforma comportamentul uman", a mai adaugat Nitish Mukherjee.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related