British Airways iti ofera un meniu special…pe pamant

Cea mai noua campanie de comunicare a uneia dintre cele mai cunoscute companii de zboruri aeriene din lume se apropie de final. In perioada 20 iunie - 20 iulie a.c. British Airways comunica printr-un concept dezvoltat de agentia Publicis Romania. “Meniul Club World. Acum si pe pamant” este titlul noii campanii care se adreseaza oamenilor de afaceri avand ca mediu de promovare internetul dar si actiuni specifice de BTL.

Odata intrat in atmosfera stilata din Club World, clasa business recunoscuta pentru rafinamentul si confortul absolut, beneficiezi de un meniu incredibil de gustos si special, si toate acestea in spatioasele aeronave British Airways cu care poti calatori in cel putin 10 locatii de pe glob.
Chiar daca la aperitiv incepi cu creveti cu verdeturi cu garnitura de smantana proaspata si portocale, si continui sa mananci la felul principal creveti inabusiti cu orez jollof sau somon prajit cu chimen, vinete si piure de naut ori alte mancaruri la fel de delicioase, British Airways te invita sa mai descoperi ceva inedit. Si nu in zbor, ci chiar la restaurant. Iar pe deasupra sa si castigi!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related