Ultra Pro Computers se exprima usor neconventional, iar in spatele acestui demers se afla The Secret Service. Agentia a dezvoltat strategia si creatia intregii campanii de sarbatori a retailerului de IT&C ce se desfasoara in perioada 24 noiembrie - 31 decembrie la nivel national.
Conceptul sub care s-a orchestrat totul e "Fiecare isi are Mos Craciunul sau", si deci e mai bine si mai eficient ca fiecare sa i se adreseze direct celui "din dotare" pentru a-l informa despre cadourile dorite.
Comunicarea mesajului se face printr-un mix de media cu suporturi clasice reinterpretate intr-o maniera inovativa. Intr-o intreaga retea de bus sheltere au fost montate seminee de care au fost atarnate sosete rosii cu scrisori pentru Mosii care asteapta autobuzul, la fel cum si in unele autobuze se ragasesc aceleasi sosete atarnate de bare. Scrisorile contin ofertele speciale de sarbatori ale Ultra Pro Computers tocmai bune de cumparat pentru cei de acasa. La fel de bine, oricine ia o scrisoare poate bifa in ea cadoul dorit si apoi i-o poate inmana Mos Craciunului de acasa.