Divizia Business Media Realitatea-Catavencu lanseaza campania "Prietenii lui Mos Craciun"

Pentru ca sarbatorile de iarna invita pe fiecare dintre noi la frumosul gest de a darui, divizia de business a grupului Realitatea - Catavencu a initiat proiectul "Prietenii lui Mos Craciun". Campania consta in colectarea de jucarii in beneficiul copiilor fara posibilitati materiale, aflati in centre de plasament din Bucuresti si judetul Ilfov.

"Prietenii lui Mos Craciun" se adreseaza atat angajatilor Realitatea-Catavencu cat si publicului diviziei de business. Colaboratorii precum si companiile responsabile social au fost invitate sa sprijine aceasta initiativa. S-au alaturat deja campaniei Fundatia Vodafone si Fundatia RTC.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related