Diageo va lansa un album cu melodiile din reclamele Guinness

EMI Music si Diageo Irlanda, compania care detine brandul Guinness, au demarat un parteneriat pentru a dezvolta, la nivel global, mai multe proiecte muzicale, informeaza BrandRepublic.

Pentru a marca aniversarea de 250 de ani a brandului Guinness, Diageo si EMI Music vor lansa in 2009 albumul comemorativ "Guinness 250 - Music from the TV ads". Acesta va contine 17 melodii care au fost utilizate de-a lungul timpului in reclamele Guinness, dintre artisti putand fi amintiti Dusty Springfield, Dionne Warwick, Al Jolson, Jesus & Mary Chain, Leftfield sau Future Sound of London.

Diageo va colabora cu EMI Music pentru a realiza, in Europa si America de Nord, proiecte similare si pentru alte branduri din portofoliul sau. Alaturi de Guinness, Diageo detine Smirnoff, Johnnie Walker, Baileys, Budweiser, Carlsberg.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related