Etarget semneaza parteneriat cu Gsp.ro

ETARGET, furnizor de publicitate contextuala, anunta incheierea unui nou parteneriat de lunga durata cu portalul romanesc GSP.ro. Parteneriatul va fi benefic atat pentru advertiseri, cat si pentru agentiile de media sau detinatorii de website-uri.

Clientii companiei furnizoare de publicitate contextuala vor beneficia de un nou spatiu de reclama foarte solid, care va putea fi utilizat pentru promovarea produselor si servciilor proprii. Spatiul oferit de GSP.ro este deosebit de atractiv, datorita pozitiei de lider pe care acest site o ocupa in clasamentul site-urilor din Romania.

Piata de advertising online se dezvolta intr-un ritm alert, atat la nivel mondial, cat si in pietele in curs de dezvoltare, cum ar fi Romania. Pe piata romaneasca tipurile de publicitate mai putin conventionale, precum advertising-ul contextual, evolueaza rapid. "Daca ne uitam la tarile din Europa Centrala si de Est, Romania inca nu este pe primele pozitii in reclama contextuala, insa prin venirea ETARGET pe piata acest lucru se poate schimba", a declarat Dusan Urban, Country Manager ETARGET.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related