Burger King a testat preferintele romanilor din Budesti, in campania "Whopper Virgins"

Campania "Whopper Virgins", realizata de Crispin Porter & Bogusky, USA pentru Burger King, a starnit controverse in randul parintilor, specialistilor in antropologie si nutritionistilor, fiind acuzata ca exploateaza zone mai putin favorizate din lume, in scopuri de marketing, informeaza AdAge.

Pentru a convinge consumatorii ca hamburger-ul Burger King, Whopper, este mai bun decat Big Mac-ul de la McDonald's, agentia de publicitate a considerat oportun sa testeze acele segmente din public care nu au fost expuse niciodata mesajelor publicitare si nu au mancat hamburgeri. Deoarece in SUA era dificil sa fie gasite astfel de persone, atentia a fost indreptata spre alte zone ale lumii: Baan Khun Chang Kiean (Tailanda), Kulusuk (Groenlanda) si Budesti (Romania). Localnicii din aceste regiuni au fost rugati sa compare Whopper cu Big Mac, reactiile si preferintele lor fiind surprinse intr-un documentar disponibil pe site-ul Whoppervirgins.com.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related