Ultimele lui cuvinte: "I broke your iPod"

Movie: Madagascar: Escape to Africa (Madagascar 2)
Brands: Apple (iPod)
Actors: Ben Stiller, Chris Rock, David Schwimmer

Pana o sa includa manualele de brand specificatii pentru product placement in filme de animatie (da, aceasta este o gluma), o sa ne minunam de modul in care reusesc brandurile curajoase sa se infiltreze fara pack shot si fara logo printre trasnaile personajelor animate, rezervandu-si un moment memorabil in film si un loc bine delimitat in mintea mult-vanata a consumatorului.

Sigur ca nu o sa se intample minuni ca astea pentru orice brand detinut de o corporatie convinsa ca detine o nemuritoare reteta a succesului si care nu va devia de la ea nici in ruptul capului, oricat de tare ar tropai copiii aia din agentie in sala de intalnire, cerand ceva mai creativ.

Iata ce se intampla in Madagascar: la inceputul filmului, avionul cu care cele 4 personaje protagoniste se intorc la Zoo, in New York se prabuseste. In timul nefericitului eveniment, au loc declaratiile care sintetizeaza cele mai importante lucruri din viata celor 4, pe care ar regreta vesnic sa nu le fi spus cat inca mai erau in viata.

Leul Alex ii marturiseste gafaind zebrei Marty pacatul care probabil l-ar duce direct in iad: "I broke your iPod". Atat de important e iPod-ul, incat daca ii faci asta cuiva, trebuie sa-ti enumeri fapta printre pacatele capitale. Pe langa surpriza pe care o ai cand descoperi ca animalele acestea simpatice au iPod (adica Apple transcende toate limitele care pot desemna segmentele de public), secretul lui Alex devine cu atat mai important cu cat e pus pe acelasi plan, la acelasi nivel de importanta cu marturisirea pe care Melman (girafa) i-o face Gloriei (hipopotamita): "I love you Gloria, I always have!". Bineinteles ca Gloria sforaie in timpul asta si raman cu ochii bulbucati de surprindere doar Alex si Marty. De-abia atunci se consemneaza importanta iPod-ului, in momentul in care iti dai seama cat de puternice sunt sentimentele care genereaza aceste marturisiri socante, pe care personajele nu le pot lua cu ele in mormant.

Pentru ca secretul lui Melman va sta la baza intrigii intregului film, iar sentimentele lui vor determina cursul actiunii, acest moment al marturisirilor de la inceput pare cel mai bun pentru product placement din tot filmul. Nici nu ne asteptam la altceva de la un brand ca Apple.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

madalina lazar
acum 16 ani
se pare ca nu ati vazut filmul! Ei nu se prabusesc in New York nici macar nu ajung pana acolo!Se prabusesc in Africa in savana in tara lor de origine! SEE YA
Ana Militaru
acum 16 ani
"avionul cu care cele 4 personaje protagoniste SE INTORC LA Zoo, in New York"
BIA CHIS
acum 16 ani
dupa faza din film sigur scrisoarea catre Mosu va cuprinde un iPod :-)) punct ochit! PUNCT LOVIT!! I love Apple :-)
Alice Biclea
acum 16 ani
Nr. 2 si 3 lasati-o balta cu amanuntele astea. Ideea ce se dezbate e "Publicitatea in desene animate", da? Ideea e tare, indiferent unde pica avionul,da?
Lazar Madalina
acum 16 ani
probabil ca dupa New York ar fi trebuit sa pui o virgula ca sa se inteleaga ce ai dorit sa spui! See ya
Lazar Madalina
acum 16 ani
Deci ar fi trebuit sa sune astfel: Iata ce se intampla in Madagascar: la inceputul filmului, avionul cu care cele 4 personaje protagoniste se intorc la Zoo, in New York, se prabuseste.


Branded


Related