Leo Burnett&Target, Romania a castigat Gold in cadrul festivalului Eurobest 2008, in categoria Best Use of Media - Best Use of Special Events and Stunt/Live Advertising, pentru campania "The Dinosaur Exhibition", realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa".
Campania "The Dinosaur Exhibition" s-a desfasurat in februarie 2008 si a presupus promovarea uneia dintre cele mai mari expozitii cu dinozauri din lume, pe care a gazduit-o Muzeul Antipa, relicvele provenind chiar si din America de Sud. In 5 orase din Romania (Bucuresti, Pitesti, Sibiu, Constanta si Galati), cu ajutorul muzeelor locale de istorie naturala, au fost imprastiate simulacrele din spuma poliuretanica ale relicvelor unui Tyranosaurus Rex. Zvonuri au fost raspandite in oras despre descoperirea unor relicve in parcuri si gradini ale scolilor, iar echipe de elevi, indrumati de profesori, au pornit in cautarea lor, le-au dezgropat si le-au adus la muzeul local, pentru a reconstitui scheletul si pentru a boteza specia de dinozaur, in cadrul unui eveniment.