Un print bun:
- nu arata cata munca e in spatele lui
- de obicei are mai mult de 2 layere (dar asta e o parere de art). Nu merge neaparat pe principiul: o imagine face cat o mie de cuvinte.
- nu spune 10 lucruri deodata, ca sa-ti sparga timpanele (si retina).
- e facut sa-l citesti usor si cursiv si eventual sa-l intelegi. Daca il intelegi, iti place mai mult.
- nu iese la noroc, si nu este grafica pe calculator
- nu-ti plimba pe sub nas cu aroganta bugetul alocat (sau calitatea printului nu este direct proportionala cu bugetul alocat)
- nu rezolva probleme existentiale, dar poate face referire la ele.
- poate fi lipit pe frigider, daca ti-a atins o coarda sensibila (iti ramane in cap, asta vroiam sa zic)
- integreaza inteligent, natural si relaxat brandingul, oricat de mare sau de mic e nevoie
- nu este o refulare artistica
Cum trebuie sa arate un print bun?
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Print-ul poate fi interesant si sa vanda. Poate fi bun pentru client sau sa aduca bani si agentiei..
Cat despre Clientul tzinta, bizonul din strada... D-zeu cu mila, el poa' sa crape, e vina lui ca da banii pe prostii.
Dar cel mai bun print e probabil cel de si-l face omul cu vopsea pe gard, ala de zice: CAINE RAU.