FRIENDS Advertising castiga contul de comunicare GMG (dupa rebranding: CallBridge), call center-ul detinut de grupul Realitatea- Catavencu.
FRIENDS Advertising, agentie de comunicare parte a grupului IMSG Bucuresti anunta prin CallBridge inceperea unui proiect de comunicare pe o nisa complet noua in Romania. Acesta este primul call center de pe piata locala care va beneficia de o campanie de comunicare. FRIENDS a fost agentia selectata ca partener de comunicare.
"Acum mai bine de 5 ani cand am pornit cu FRIENDS la drum, mi-am promis ca o sa invatam in continuu. Ma bucur de fiecare data cand castigam acest pariu. Desi categoria de comunicare in care se situeaza CallBridge este un clasic busines-to-business, ceea ce stim bine sa facem, lansam totusi la apa o bucata de piata virgina: comunicarea de call center. Sper sa ne ridicam la inaltimea asteptarilor clientului, si mai ales la inaltimea propriilor noastre asteptari." declara Sorin TRANCA - Managing Director si Creative Director FRIENDS Advertising.