Editia speciala AdCouture, transmisa astazi prin streaming pe IQads, a putut fi urmarita live in pagina IQadsTv (http://www.iqads.ro/sectiune/iqadstv).
Invitatii lui Serban Ciusca, Felix Tataru - GMP Bucharest; Carmen Tanasie - Omnicom Media Group Romania, Bogdan Prajisteanu - MEDIAEDGE:CIA (fosta Media Insight); Manuela Necula - Ogilvy & Mather Advertising; Teddy Dumitrescu - Publicis Romania; Dragos Grigoriu - Tempo Advertising; si Maria Tudor - Zenith Media Romania au analizat impreuna cum se vor schimba modelul de business si strucutura agentiilor in 2009, daca va domina media de nisa sau cea clasica, precum si cum vor contribui solutiile digitale la evolutia pietei.
Editia speciala a emisiunii va fi difuzata luni, 1 decembrie 2008, la ora 23:00 pe postul de televiziune The Money Channel si in reluare sambata si duminica, de la orele 11:00, respectiv 21:00.
AdCouture este prima emisiune de informatie si analiza din Romania care trateaza subiecte legate de piata de media si advertising din perspectiva business-ului. Prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie cu The Money Channel si IQads, AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00, si, in reluare, sambata si duminica, la orele 11:00, respectiv 21:00.
The Money Channel este prima televiziune de business din Romania, membra a grupului Realitatea-Catavencu. Misiunea sa este de a oferi publicului informatii din toate domeniile economice, alaturi de analize, in timp real, ale mediului de afaceri romanesc si international.
IQads.ro este cea mai importanta platforma din Romania care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, pe de-o parte, si cele mai fierbinti stiri, interviuri si analize din industrie, pe de-alta parte. Aflat in portofoliul diviziei New Media a grupului Realitatea-Catavencu, cu o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads dezvolta, in prezent, si o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.