Cuvantul "inovatie" a fost conceptul central sub care s-au desfasurat cele doua zile ale evenimentului Inspire 2009, care a reunit peste 200 de participanti pe parcursul zilelor de 26 si 27 noiembrie. Inspire 2009 si-a propus sa prezinte principalele tendinte in marketing & advertising care se prefigureaza pentru anul urmator si a fost organizat de Evensys in parteneriat cu Pepsi si Lipton si sponsorizat de Beko, avand loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Invitat special in cadrul celei de-a doua editii Inspire 2009 a fost Stefan Kolle (Partner, FutureLab), care a discutat despre importanta consumatorului in procesul de marketing si branding. Inspiratia in business este un efect direct al interesului pentru clienti si pentru nevoile si dorintele acestora. Alaturi de acesta, Mike Stepalfeld (Digital Director, Omnicom Media Group) a vorbit despre schimbarea comportamentului consumatorilor in mediul digital, despre motivele din spatele acestei schimbari si despre cum putem transforma aceasta schimbare intr-o oportunitate de profit.