La implinirea a zece editii, AdCouture a invitat sapte lideri de "Top 10" din publicitatea romaneasca pentru a analiza, impreuna, schimbarile care ar putea interveni in industrie ca urmare a crizei economice mondiale. Emisiunea este transmisa prin live streaming pe IQads.ro, iar cele mai importante momente sunt difuzate in direct pe The Money Channel.
AdCouture, prima emisiune de informatie si analiza din Romania care trateaza subiecte legate de piata de media si advertising din perspectiva business-ului, difuzata in fiecare luni seara pe The Money Channel, a ajuns la cea de-a zecea editie. Cu aceasta ocazie, IQads.ro va gazdui, in exclusivitate prin live streaming, timp de 90 de minute, vineri dimineata, 28 noiembrie, o editie aniversara AdCouture. Locul rubricilor cu care telespectatorii s-au obisnuit ("Adnews", "Hot Spot" si "Insider") va fi luat de o dezbatere ampla despre evolutia pietei de publicitate din Romania sub influenta crizei mondiale.
Sub sloganul "Criza trece, pietrele raman", si-au confirmat participarea sapte lideri vizionari, aflati in primele zece locuri din ierarhia industriei de advertising romanesti. Felix Tataru - GMP Bucharest; Carmen Tanasie - Omnicom Media Group Romania, Bogdan Prajisteanu - MEDIAEDGE:CIA (fosta Media Insight); Manuela Necula - Ogilvy & Mather Advertising; Teddy Dumitrescu - Publicis Romania; Dragos Grigoriu - Tempo Advertising; si, nu in ultimul rand, Maria Tudor - Zenith Media Romania; analizeaza impreuna cum se vor schimba modelul de business si strucutura agentiilor in 2009, daca va domina media de nisa sau cea clasica, precum si cum vor contribui solutiile digitale la evolutia pietei.
Discutia va fi moderata de realizatorul si prezentatorul AdCouture, Serban Ciusca, in cadrul evenimentului Zilele Biz. Cele mai interesante momente, din punct de vedere business, vor fi difuzate in direct pe The Money Channel.
AdCouture este prima emisiune de informatie si analiza din Romania care trateaza subiecte legate de piata de media si advertising din perspectiva business-ului. Prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie cu The Money Channel si IQads, AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00, si, in reluare, sambata si duminica, la orele 11:00, respectiv 21:00.
The Money Channel este prima televiziune de business din Romania, membra a grupului Realitatea-Catavencu. Misiunea sa este de a oferi publicului informatii din toate domeniile economice, alaturi de analize, in timp real, ale mediului de afaceri romanesc si international.
IQads.ro este cea mai importanta platforma din Romania care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, pe de-o parte, si cele mai fierbinti stiri, interviuri si analize din industrie, pe de-alta parte. Aflat in portofoliul diviziei New Media a grupului Realitatea-Catavencu, cu o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads dezvolta, in prezent, si o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.