Ilie Nastase si David Beckham petrec in spotul adidas Originals

adidas Originals sarbatoreste 60 de ani de la aparitie printr-un spot ce reuneste, in cadrul unei petreceri, mai multe personalitati din lumea sportului, din industria modei sau industria muzicala, informeaza Marketwatch.

Avand radacini in domeniul sportiv, dar sugerand un stil de viata contemporan, adidas Originals este un brand unic prin usurinta cu care este adoptat in culturile diferite de pe mapamond. "Punctul tare si diferentiator al adidas Originals consta in abilitatea sa de a crea relatii cu consumatorii, indiferent de stilul acestora de viata: skateri, rockeri, artisti, muzicieni, fani ai sportului sau orice altceva", a declarat Hermann Deininger (CMO adidas Sport Style Division).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related