Dupa 6 ani activi pe piata romaneasca, Luna Promotions a suferit un re-branding. Astfel, denumirea "de scena" a devenit: LUNA - butic de publicitate neconventionala. "Cautarile, experienta acumulata, incercarile pe care le-am facut de la infiintare ne-au facut sa ne indreptam spre acest re-branding si repozitionare. Acum ne prezentam asa cum suntem de fapt: neconventionali. Ne place sa venim in fiecare dimineata la birou ca si cum nimic nu ar fi fost inventat in publicitate, cu sentimentul proaspat ca vom descoperi ceva nou", declara Denise Leonte - partner.
Noua identitate reflecta in totalitate profilul si spiritul agentiei, fiind rezultatul colaborarii cu Milc Studio. Noul logo a fost agreat de la prima propunere si incorporeaza in structura sa cele patru faze ale lunii, faze ce reprezinta de fapt patru coordonate spre care agentia isi canalizeaza resursele: Exclusivitatea ( sa fii acolo unde nu este competitia), Discretia (prezenta brandului sa nu fie evidenta), Surpriza (sa te expui acolo unde consumatorul nu se asteapta), Proximitatea (cat mai aproape de consumator in spatiu si timp ).