Cougar Advertising semneaza cele mai recente implementari in-store pentru gama de iaurturi Milli si gama de deserturi Milli Mia, care aduc un suflu proaspat si o experienta unica de brand pentru consumatorii romani cu produsele din portofoliul Friesland Foods Romania.
Cu o experienta de peste sapte ani in campanii nationale de BTL, productie si evenimente speciale, membrii echipei Cougar asigura in prezent serviciile de implementare ale campaniilor promotionale pentru iaurturile de baut cu bucati mari de fructe, iaurturile albe, sana, lapte batut, iaurt cu Musli si Milli Mia.
"Ca echipa lucram de cativa ani buni impreuna, dar am hotarat sa devenim proprii nostri angajati abia anul trecut. In felul asta ne supunem doar unui singur principiu: clientul nostru, stapanul nostru. Si o facem foarte bine pentru ca avem determinarea fantastica a unui nou inceput, dar si experienta unor campanii de anvergura pentru clienti foarte mari. Cred ca acestea ar fi motivele pentru care Milli a ales Cougar pentru partea de BTL. Dar ar mai fi un unul: este un brand pe sufletul nostru", declara Cristian Bencze, Managing Partner al agentiei Cougar.
Comentarii