Agentia THE PRACTICE a intrat pe lista finalistilor la competitia de relatii publice European Excellence Awards 2008 cu 4 nominalizari, cel mai mare numar de nominalizari obtinut de catre o agentie romaneasca in acest an.
Compania de consultanta in PR a ajuns in finala cu nu mai putin de trei campanii de relatii publice, stabilind un record local si in aceasta privinta la competitia de anul acesta.
Campaniile nominalizate sunt:
"Olimpiada Oamenilor Obisnuiti", campanie realizata impreuna cu 23 Communication Ideas, care celebreaza energia si meritele sportive de zi cu zi ale oamenilor obisnuiti (client - Prigat) - categoria Food&Beverage si categoria Regional (aceasta din urma categorie evaluand lucrari din Bulgaria, Romania, Croatia, Slovenia, Serbia, Muntenegru si Bosnia-Hertegovina).
"Familia", campanie interna de rebranding a companiilor Domenia Credit, Motoractive Leasing si Estima Finance sub GE Money (client - GE Money) - categoria HR Communication.
"Vreau in clasa a noua!", campanie realizata impreuna cu iLeo, de sprijinire a copiilor din mediul rural pentru a urma studii la liceu (client - World Vision Romania) - categoria Non - Profit Organisations.