IQads lanseaza incepand cu 17 noiembrie o noua editie AdPlay, concursul destinat pasionatilor de publicitate care vor sa-si testeze capacitatea de a recunoaste spoturi. Aflat la cea de-a patra editiei, AdPlay este singurul concurs online care premiaza perspicacitatea participantilor in a recunoaste reclame. AdPlay este un concurs oferit de MasterCard si energizat de Supradyn.
Mecanismul competitiei presupune sa va logati pe site-ul adplay.ro cu user si parola si apoi sa raspundeti la intrebarile care se vor referi la informatii despre branduri, la sloganul unei marci pe care trebuie sa o recunoasteti la un fragment audio dintr-un spot TV difuzat in Romania pe care trebuie sa-l asociati cu brandul sau la 5 stop-cadre din respectivul spot TV. Avem pentru voi aproximativ 1500 de intrebari si multe premii: saptamanal, cate un telefon LG KC910 Renoir si la sfarsitul concursului marele premiu, un laptop LG A1 Express Dual.
AdPlay este in primul rand un joc care iti pune mintea la contributie. Intrebarile sunt structurate in mai multe runde, a cate 20 de intrebari fiecare. Fiecare raspuns corect valoreaza 1 punct pentru premiul saptamanal, cate un telefon mobil LG KC910 Renoir, iar o runda cu toate raspunsurile corecte inseamna acumularea unui punct pentru marele premiu, acordat la sfarsitul celor patru saptamani de concurs: un laptop LG A1 Express Dual. Premiile se vor acorda in prima zi de luni care urmeaza fiecarei saptamani de concurs, prin tragere la sorti. Potrivit regulamentului, numarul de sanse de castig este proportional cu numarul de puncte obtinute. Marele premiu va fi acordat in data de 15 decembrie, la o zi dupa incheierea concursului, care va avea loc pe 14 decembrie.
Pe scurt, daca te descurci sa asociezi sloganul cu brandul, sau o secventa din spotul TV cu reclama din care face parte, atunci esti omul nostru. Daca ai participat si in editiile trecute si n-ai castigat, este momentul sa-ti iei revansa. Iar daca pur si simplu vrei distractie for free, ai gasit ce cautai. Si poti sa iti inviti si prietenii. E mai ieftin decat sa le faci cinste cu o bere, nu? Asa ca, intra pe adplay.ro si apasa play!
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. Departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.
IQads face parte din grupul Realitatea.Catavencu, fiind unul dintre putinele produse media din Romania construite exclusiv online.
Comentarii
am stat si m-am gandit. oare ce inseamna asta? dupa cum cel mia probabil stiti, cardurile de fidelitate de la diverse hipermarketuri sunt folosite in scop de marketing: datele tale si tot ce cumperi formeaza un raport care se vinde pe bani f multi. incalcare a confidentialitatii. si? sunt bani. multi. ei bine, bag mana in foc ca la fel e si cu concursu asta. rezultatul? obositii din publicitate vor fi f multumiti, vor castiga si mai bine si vor transforma industria asta in mica publicitate. oricum spre asta se indreapta. pt premiile alea de cacat nu ma bag. poate doar ca sa grasesc raspunsu daca nu-mi place campania.