Business Standard si Money Express prezinta BrandRate - Piata produselor cosmetice si de igiena

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express au publicat rezultatele studiului BrandRate pentru piata produselor cosmetice si de igiena, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing Research.

Pentru a contura o imagine de ansamblu asupra domeniului, studiul BrandRate din aceasta saptamana face o analiza detaliata a indicelui de vizibilitate (visiblity rate) in raport cu nivelul educational al consumatorilor.

"Pentru toate cele 12 domenii studiate, BrandRate ofera analize pe target-uri stabilite de catre clienti, in functie de interesele lor de piata si pe toate tipurile de date socio-demografice. Datele oferite publicitatii sunt realizate pe un esantion urban reprezentativ la nivel national de 1000 de respondenti pentru fiecare domeniu. In functie de specificul fiecarui domeniu dam publicitatii diferite tipuri de analize pe indicii BrandRate asociate unor anumite tipuri de date socio-demografice", declara Marius Luican, Director General al Reveal Marketing Research.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related