Orange lanseaza un nou tip de ambalaj pentru Orange PrePay

Orange, liderul telecomunicatiilor din Romania, cu peste 10 milioane de clienti, lanseaza un nou tip de ambalaj pentru pachetul reincarcabil Orange PrePay. Realizat pana acum numai din hartie standard si material plastic, noul ambalaj contine carton 100% reciclat si reciclabil, iar ghidul utilizatorului din fiecare pachet este alcatuit din 50% hartie reciclata. Deoarece plasticul este un material foarte rezistenta, care se degradeaza incet si se recicleaza greu, acesta a fost eliminat din compozitia ambalajelor Orange PrePay.

Pe spatele pachetului este inscriptionat textul "Acest pachet este produs din carton 100% reciclat", mesaj care aduce in atentia clientilor compozitia pachetului si astfel incurajeaza comportamentul responsabil al acestora.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related