Tic Tac, brandul detinut de compania Ferrero USA, si-a extins prezenta pe piata bomboanelor mentolate, prin introducerea unui nou produs, Chill, oferit intr-un nou ambalaj, informeaza BrandWeek.
Chill este disponibil in doua arome, Paradise Mint (fara-zahar) si Exotic Cherry, ambele fiind distribuite in cutii Tic Tac prevazute cu un sistem glisant de deschidere. Chiar daca in ultima perioada Tic Tac a introdus mai multe variante de produs - Cherry Passion, Apple Sour si Citrus Twist - este pentru prima data cand noile arome sunt insotite de un alt ambalaj.
Campania de promovare, conceputa de agentia Merkeley + Partners, New York, este adresata consumatorilor cu varste intre 25-45 de ani, care incearca sa scape de stresul zilnic. Alaturi de executii TV, campania include si o componenta online, TicTacPlayCHILL.com, care ofera utilizatorilor posibilitatea de a descarca gratis 4 melodii care sa le induca starea dorita de relaxare.