Agentia de publicitate GAV lanseaza doua noi spoturi, continuare a campaniei TV de comunicare a lantului de magazine retail Penny Market. Noile spoturi intaresc conceptul "La indemana", mergand, prin executie, mai aproape de consumator. Cele doua spoturi vor rula pe principalele posturi de televiziune in perioada noiembrie-decembrie 2008. Obiectivul principal al intregii campanii, pe termen scurt si mediu, este cresterea brand awareness-ului.
Cele doua spoturi, denumite "Bucataria" si "Cuplul de tineri", sustin in continuare conceptul campaniei, avand insa o abordare proaspata. Daca in primele spoturi actiunea era plasata in magazin, acum perspectiva se schimba, atentia se concentreaza asupra modului in care principalul beneficiu al Penny Market - rapiditatea cumparaturilor - se reflecta in viata cotidiana a cumparatorului, actiunea fiind plasata chiar in casa acestuia. "Prin cele doua noi executii continuam sa scoatem in evidenta faptul ca, la Penny Market, cumparaturile se fac mai usor si mai rapid decat oriunde in alta parte. Personajele din spoturi, fiind obisnuite sa petreaca ore intregi la magazin, la fel ca majoritatea romanilor, sunt de-a dreptul surprinsi sa afle ca iti poti face cumparaturile in mod eficient, fara a transforma aceasta indeletnicire intr-un scop in sine", a declarat Marius Rosu, Creative Director GAV.