115 lucrari din Romania la sectiuni precum print (45), outdoor (19), tv (18), media (10), radio (9), interactive (6), direct (2), integrated (5) si design (1) vor fi evaluate la "campionatul European" al ideilor valoroase in comunicare, ce va avea loc la Stockholm, Suedia, in perioada 1-3 decembrie 2008.
La Eurobest, prin Corina Bernschutz si Razvan Capanescu, Romania celebreaza de asemenea prezenta a doi jurati cu performante notabile in doua categorii importante - media si publicitate traditionala.
"Este limpede ca in ultimii ani, la nivel de mentalitate a industriei, s-a produs o schimbare profunda. Urmand dinamica altor discipline - vezi cercetarea de varf sau gustul pentru un anumit tip de studii, oamenii industriei de publicitate tintesc mai departe, au expectatii mai mari, vor sa fie performanti in primul rand la nivel international. Consecinta acestui tip de auto-exigenta e de bun augur. Este limpede ca cei care performeaza onest in contexte reputate, asa cum este Cannes-ul sau Eurobest-ul, se bucura de respectul industriei si de interesul clientilor", a declarat Roxana Balan, project manager al Biroului Cannes Lions, Romania.