McCann lanseaza o noua campanie pentru Tnuva

Agentia McCann Erickson lanseaza noua campanie de imagine pentru iaurturile Tnuva, in frunte cu spotul TV "Rocky".

Conceptul creativ propus pentru aceasta campanie este ca "Oricine poate fi campion". Despre acesta, Dinu Panescu (Senior Copywriter, McCann Erickson) declara ca "Tnuva contine ingredientele unui corp puternic. Mananci Tnuva - ai putere sa reusesti in viata. Campania contine cateva noutati pentru comunicarea din aceasta categorie, incepand de la strategie si pana la executii. Doar un exemplu - in variantele de 45 si de 60 de secunde nici macar nu avem vreun demo de produs. Ceea ce nu este neaparat un pas mare pentru om, dar este un pas urias pentru iaurt. Iar lista poate continua.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Ciprian Bogoi
acum 16 ani
http://mkt-blog.blogspot.com/2008/11/doroftei-vs-rocky.html


Branded


Related