Cine s-a saturat, sa ridice mana

Buzz cu Raluca Feher, Copywriter CAP

IQads: Inteleg din comunicatul de presa ca ati propus o noua pozitionare Neogen.. "satul de...". De ce ati ales acest statement negativ? Nu mai au efect vorbele dulci pe net?
Raluca Feher: Pentru ca jumatate din romani sunt pe hi5, pentru ca trebuia sa venim cu o alternativa inteligenta la ce sunt in momentul asta retelele de socializare, pentru ca pe Neogen trebuia sa aducem tineretu revolutionar, aia cu creier nu doar cu bucle si astia nu vin daca le dai aceleasi dulcegarii blajine, pentru ca pleci de pe locul 2 si trebuie sa rupi oameni de la locul 1. Deci nu poti sa faci acelasi lucru. Atunci cind am propus asta, am venit si cu un model de Neogen care, din nefericire, nu s-a implementat. Un Neogen destept organizat si cu o fata desteapta. O luam de la zero si construiam reteaua viitorului in care lumea nu intra numai sa'si piarda timpul sau sa isi gaseasca inca trei fatuci cu care sa schimbe vorbe englezite. Neogen era si sper ca inca poate fi locul in care intra cei care "decat" gandesc si "decat" vor sa schimbe ce nu le place.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related