Tehnica "timesculpture" a fost utilizata in premiera de Grey London pentru brandul Toshiba

Agentia Grey London a creat pentru Toshiba prima reclama din lume care utilizeaza tehnica "timesculpture", o varianta mult imbunatatita a tehnicii "bullet time", asociata in special cu filmul "The Matrix", relateaza site-ul Toshiba.

Noua tehnica, dezvoltata de compania de productie Hungry Man LTD, a fost adoptata de Grey London pentru a simboliza elementele inovatoare propuse de noile tehnologii Toshiba. Acestea permit utilizatorilor de televizoare LCD Toshiba sa ajusteze calitatea imaginilor, de la video standard aproape de HD (High-definition).

Pentru filmarea spotului a fost construita o instalatie speciala ce a sustinut 200 de camere Toshiba Gigashot, cel mai mare numar atins vreodata pentru realizarea unei secvente video. In loc de a surprinde o rotatie de 360 de grade a unei scene statice, asa cum se intampla in cazul "bullet time", tehnica "timesculpture" permite inregistrarea imaginilor in miscare. Utilizarea acestui proces a insemnat costuri de 3 milioane £ si peste 336 de ore in post-procesarea datelor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Pozitii

Sectiune


Comentarii

dana savuica
acum 15 ani
din pagina ne omoara cititorii; online lesson 1


Branded


Related