Brandurile pozitionate central sunt vizibile in modul fast-forward

In timp ce dispozitivele video si produsele de tipul TiVo permit consumatorilor sa treaca peste calupurile publicitare, cercetatorii din Colegiul Boston, SUA au descoperit ca telespectatorii care utilizeaza butonul fast-forward sunt de fapt atenti la ceea ce urmaresc si pot fi influentati de imaginea brandului care apare intr-o fractiune de secunda, informeaza site-ul Science Daily.

"Toata lumea afirma ca publicitatea TV va pieri, TiVo i-a semnat sentinta si DVR-ul a omorat-o. Nu este ca si cum publicitatea ar disparea atunci cand folosesti TiVo. Prin studiul nostru am vrut sa descoperim ce se intampla atunci cand reclamele sunt vizionate in modul fast-forward", a declarat Adam Brasel, profesor in cadrul Scolii de Management Carroll.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related