Internetics 2008: Cine domina viralul: Next sau Gavrila&Asociatii?

Buzz cu Alina Gavrila-Bortun (Managing Partner & Creative Director Gavrila&Asociatii) si Liviu David (Creative Director, Next Advertising)

IQads: Cine domina "mai mult" viralul: Next sau Gavrila&Asociatii, ca m-ati confuzat rau cu comunicatele astea, nu stiu pe cine sa mai cred.
Liviu David: Usor tulburati de rezultatul analizelor ANMC prezentate de Gavrila si Asociatii, am apelat la specialistii de la IRPC (Institutul Roman de Precizie si Circumcizie), care in urma refacerii testelor au descoperit ca:
1. Este evident ca viralul este dominat de Gavrila si mai ales de Asociatii, cu un premiu la Internetics, la egalitate cu Next care are un premiu (French Toast) la Internetics si alte doua (tot pe viral) la Webstock (Feedback is Fifty, Sex salbatic). Testul cu Frute-Apa releva ca in cele mai multe cazuri 2+1>1.
2. Analiza probei fotografice prezentata de G&A releva o importanta cantitate de fotoshopi activi, care voaleaza putin rezultatul.
3. Metodele utilizate de ANMC sunt invechite si, dupa cum se vede, dau erori de unul pana la doua premii. Nu e de mirare - coproscopia la cald nu se mai foloseste de mult.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related