Se lanseaza competitia pentru PR la Cannes Lions 2009

Categoria competitionala a relatiilor publice isi va face debutul la Cannes Lions 2009, in contextul celei de-a 56 a editii a celui mai reputat eveniment din comunicarea mondiala.

Dupa 1992, cand in contextul festivalului a fost introdusa sectiunea print, completand sectiunea veterana a spotului tv, s-a produs o adevarata revolutie. In intervalul 1995 -2008 au aparut noi nise: media, promo, cyber, titanium, integrated, outdoor sau design. Pastrandu-si specificul, ele celebrau ideile generoase, "iesirea din norma" cu fason memorabil si lipici la audiente.

"Aparitia competitiei pentru performerii in Relatii Publice e aproape o victorie personala. Ne-am numarat printre reprezentantii care au facut lobby pentru extinderea exigentelor Cannes si in aceasta disciplina a comunicarii. Prezenta competitiei pentru PR era necesara pentru completarea portofoliului festivalului, dar era necesara industriei de profil din Romania. Mai ambitioasa, mai modesta, mai serioasa, mai performanta si mai autentica decat lumea "creativilor" oficiali, cea a pr-istilor romani rezerva constant surprize la nivel international. Meritau o noua platforma si o noua stacheta, iar Cannes 2009 le-o va oferi", a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului Cannes Lions in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related