Iata inca un comunicat de presa al unei agentii care a luat un premiu si simte nevoia sa-si dezmorteasca un pic PR-ul, asociindu-si numele cu cuvinte mari precum CREATIVITATE, OUT-OF-THE-BOX, STRATEGIE si SUCCES.
Daca te uiti la toate comunicatele de presa, cam toate agentiile din Romania sunt super-creative, super-eficiente si super-premiate. Din pacate, indiferent la statuetele poleite si laudele dintre creativi, la cifrele de afaceri si la comunicatele de pe iqads, exista un critic nemilos care decide daca-i place spotul nostru sau nu - publicul. Si unde isi exprima el opiniile cel mai bine? Pe internet, cel mai egoist mediu de pe planeta. Aici, el este rege absolut si poate injura sau lauda linistit, sub confortabila masca a anonimatului. Nu credem ca gresim cand spunem ca succesul pe viral e sinonim cu succesul la public. Iar ghosturile, saracele de ele, de unde atata succes la public?
Comentarii
Zi-i sa nu se lase batut si ca ar putea sa aiba talent la DTP.