AdVenture promoveaza Caffetin pe piata farmaceuticelor

Lansat in Romania in mai 2007 alaturi de AdVenture, analgezicul macedonean Caffetin revine in atentia publica si in 2008 printr-o campanie de activare.

Despre colaborarea cu AdVenture, Oana Costea - Brand Manager Mediplus Exim a afirmat: "La prima intalnire cu AdVenture am descoperit o echipa foarte tanara, foarte entuziasta, care isi dorea sa faca o campanie reusita pentru Caffetin. I-am placut de la inceput! Dupa cateva luni de munca, deadline-uri respectate, multa comunicare, implicare si pasiune, campania Caffetin e in desfasurare! E o campanie cu o expunere foarte mare, cu cel mai bun mix si cel mai bun buget! Ce as putea sa imi doresc mai mult?!`.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related