Daca e sa mentionez o reclama recenta a CAP-ului pe care le-as cenzura-o celor doi copii ai mei, e noul spot pentru Linco - pasamite - "cu unt proaspat". Tocmai ca totul e incantator acolo; tocmai ca-ti vine s-o mananci si pe fetita pe paine, de adorabila ce e; tocmai ca toate acele gadgeturi ingenios puerile te imbie sa te joci cu ele, indiferent de varsta biologica! O reclama excelenta pentru un produs cel putin dubios - iata combinatia care bate toate E-urile!
In schimb, noul episod de la Delaco, cu toata bruschetea lui, nu i-ar soca major pe minorii mei. Sunt convins ca l-ar recepta ca pe o bizarerie. Cred ca secventa care le-ar transmite cu adevarat ceva este navala copiilor peste mafioti, pradati astfel de cascaval... la propriu!
Comentarii
Imi place comentariul tau... e foarte bun... observ ca se pune din ce in ce mai mult accent pe adolescenti, in aproape toata economia globala. dau ac exemplu McDonalds care e in schimbare de imagine, daca ne uitam la campaniile publicitare din ultimii ani si la noile restaurante cu aroma de Starbucks.
Asta e... sunt usor de influentat 9in special cu fitze) la o varsta la care se formeaza personalitatea lor si se leaga loialitatea de brand.