Interviu cu Mihai Ene, Managing Partner, The Secret Service si Creative Partner, 101Worldwide
Cel mai mult imi displac oamenii de publicitate care ne anunta fericiti ca "ne-am facut si noi agentie, nu vreti sa va acordam un interviu"? NU. Mai bine faceti voi o campanie interesanta si apoi vedem ce interviu va rugam noi sa ne acordati. Asa ca am fost placut surprinsa cand am aflat despre lansarea unor agentii surori la o jumatate de ani de la infiintarea lor, prin revealingul unei campanii neconventionale la care lucrasera. Va amintiti probabil de corporatistul care dormea luna trecuta intr-un panou in Romana, vizavi de Howard Johnson, pentru ca nu auzise de Asonor, OTC-ul anti-sforait. Campania era realizata de agentia de neconventional The Secret Service. Si mai proaspat in minte va e probail numele unei agentii tinere, new entry anul acesta in topul premiatelor cu Golden Drum: 101 Worldwide (filiala din Romania). La ambele agentii sunt parteneri egali Adina Sorescu (fost Director General la DDB Bucharest) si Mihai Ene, pe care il veti cunoaste mai bine din interviul de mai jos. Veti afla cum arata in opinia lui piata de neconventional din Romania, care e atitudinea clientilor fata de neconventional, cat de util e in definitiv acest tip de publicitate si cum se poate demonstra eficienta lui si veti afla cum e sa-ti treaca prin cap o nebunie cum a fost campania pentru Asonor si sa si reusesti sa o faci sa devina realitate. A, si desigur, veti mai afla ce reactii a avut presa, care, dupa cum vedeti, e foarte mofturoasa.