Realitatea-Catavencu doneaza 0.5% din incasarile din publicitate Ministerului Mediului

Grupul de presa Realitatea-Catavencu a decis ca, incepand de la 1 noiembrie 2008, sa doneze lunar 0.5% din incasarile sale din publicitate catre Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile.

Realitatea-Catavencu a devenit luna aceasta primul trust media din Romania care se implica responsabil si programatic in politicile de mediu, odata cu lansarea campaniei «Cod Verde». Decizia de a dona lunar un procent de 0.5% din veniturile din publicitate catre Ministerul Mediului reprezinta o componenta esentiala a unui demers de durata. Instaurarea «Codului Verde» este o campanie pe termen lung de sensibilizare a clasei politice si a opiniei publice.

Odata pe luna, toate produsele jurnalistice ale grupului vor arbora culoarea verde, in diferite elemente grafice specifice si vor rezerva un spatiu editorial consistent temelor legate de impaduriri si oprirea defrisarilor, de reducere a poluarii si salvarea ariilor protejate, de surse alternative de energie si stoparea desertificarii Romaniei.

Prima astfel de actiune are loc chiar astazi in judetul Suceava, sub forma unei campanii fara precedent de impadurire a unei zone afectate de inundatiile din vara. Campania "Romania prinde radacini", initiata de Realitatea TV impreuna cu RNP Romsilva si MaiMultVerde si sustinuta de Petrom, se va desfasura timp de trei zile in judetele Suceava, Neamt si Bacau. Mii de oameni, personalitati din toate domeniile alaturi de localnici, s-au alaturat acestui efort urias.

«Cod Verde» este rezultatul unei atitudini consecvente a grupului de presa de a promova un jurnalism de calitate, orientat tot timpul spre marile teme de pe agenda romanilor care ne sunt telespectatori, cititori, ascultatori. «Codul Verde» instaurat de Realitatea-Catavencu ii va aduce impreuna pe jurnalistii grupului si pe toti romanii care se simt, la randul lor, revoltati si responsabili, care vor si pot sa preia initiative si sa se constituie intr-o comunitate a celor ce iubesc pur si simplu Romania.

Grupul Realitatea-Catavencu, singurul grup de media integrat romanesc si care promoveaza presa de calitate, include Realitatea TV, Academia Catavencu, Cotidianul, Radio Guerrilla, Money Channel, Business Standard, Money Express, Iqads, Romantica, 24FUN, Tabu, precum si agentia de presa NewsIN si retelele de digital signage Monopoly TV si Zoom.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related