Internet fara balbe de la iLink si Mercury360

Mercury360 semneaza cea mai recenta campanie pentru iLink, servicul de internet de la Cobalt IT. Sub sloganul Shortcut to fun, Mercury360 a conceput campania de comunicare integrata Internet fara balbe de la iLink - alegand ca suport principal print-urile si radio-ul, outdoor local, dar si leafleting-ul outdoor.

"In Romania, piata serviciilor de internet este destul de omogena din punct de vedere al serviciilor oferite consumatorului rezidential. iLink face diferenta prin atribute precum viteza la descarcarea de fisiere si stabilitatea conexiunii. De aceea, am dorit sa comunicam catre target aceste beneficii, prin adaptarea mesajului "more in less time" pentru canale cat mai directe, fara a ne bloca in detalii", povesteste Adriana Bogdan, Account Director Mercury360.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

dragos lazar
acum 15 ani
Ilinkul face treaba buna. Eu oricum ma bucur pentru oricare concurent puternic de pe piata . Cu cat sunt mai multi concurenti cu atat vom beneficia si noi consumatorii de servicii mai de calitate si oferte cat mai atractive.
sas das
acum 14 ani
si oricum sunt o concurenta serioasa...miile de abonati pe care ii au sunt abonati nemultumiti de alte retele, deci e bine pentru noi ca si end-useri ca avem de unde alege si unde sa plecam.


Branded


Related