N-am inteles niciodata de ce se incapataneaza publicitarii nostri sa fie atat de violenti in campaniile sociale anti-viteza, sa ameninte cu cel mai incins catran de pe fundul iadului si cu handicapuri pe viata, de parca toti baietii de bani gata o sa se induioseze brusc la vederea unor fotomodele mutilate si o sa reduca la 50 la ora, de frica sa nu puna in pericol frumusetea celor care se intampla sa le tina de urat intr-o seara, in bolid, si pe care nu se stie sigur daca sunt constienti vreun moment cum le cheama. Motociclistilor fitosi le-au proorocit unii o coborare in infern si o intalnire cu insasi Moartea, iar pe oamenii seriosi, la casa lor, i-au amenintat cu pierderea celor dragi si cu o viata traita cu vina ca i-au ucis din cauza imprudentei la volan.
Bizonu-nvarte roata. O campanie pentru bun-simt la volan
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Puteam sa jur ca aceste campanii sunt pentru oameni care au masini (femei si barbati) nu doar pentru barbati. Incearca sa nu mai discriminezi ca nu e frumos.
Campaniile sunt reusite dar inca o data spun: pacat ca in mileniul 3 avem nevoie de campanii sociale sa invatam sa ne purtam.
O zi buna
daca artanu nu e reprezentativ pt. cultura auto de la noi, cine e? manelistii care se sparg in bmwane reprezinta bizonimea, chirila care striga sa nu mai fie tras pe dreapta ii reprezinta pe puii de stabi care fug la mare in jeepane (deci bizonii-sefi), hanno e cu bicicleta, voltajii sint celebri pt. accidentele auto, cargo pt. accidentele moto... si tot asa... spune tu cine era mai bun.
Cultura presupune sa transgresezi de la prudenta la credinta, cum spunea odata Ana, credinta ca nu ti se poate intampla tie.
Asa. Cat despre reclama cu Artanu... Aaa... E urata! Nu ma atinge in niciun fel. La fel cred si despre campania lor. Prea in alb si negru.
=))))) f amuzant dar adevarat