Graffiti BBDO a realizat campania TV de lansare in Romania a brandului german de lactate Müller, lider de piata in Marea Britanie si Germania si unul dintre cei mai importanti producatori europeni de lactate.
Folosind o abordare noua, agentia reinventeaza conceptul clasic al campaniilor pentru iaurturi. Astfel, Graffiti BBDO a conceput o campanie care surprinde si care ofera mai mult decat obisnuita lectie de sanatate, destinata tuturor celor care cauta o experienta speciala si nu doar calitatile de baza ale unui iaurt (care trebuie sa fie natural si sanatos).
Noua campanie realizeaza tranzitia de la beneficiile clasice si utilitatea in sine a produsului, la elementele care diferentiaza produsele Müller: "Müller e despre "plus ceva bun", despre "surpriza", mai mult decat despre "ce face" si doar atat", explica Adrian Docea, Strategic Planner la Graffiti BBDO. "Am intrat pe o piata foarte pragmatica si foarte functionala la nivel de mesaj. In definitiv, vorbim despre iaurt, in sine o categorie a carei functie utilitara nu o pune nimeni sub semnul intrebarii. Müller reinventeaza o categorie destul de anosta si aduce un pic de bucurie unde oamenii incepeau sa vada doar atributele functionale. Am facut tranzitia de la "ar fi bine sa mananci iaurt" la "e asa de bine sa mananci iaurt", continua acesta.
Comentarii