Stefan Stroe despre conflictele dintre planneri si creativi

Eu am observat doua cazuri in care apar anumite tensiuni intre plannerii si creativii aceleiasi agentii:

A. Cand cele doua echipe nu isi inteleg reciproc rolurile in agentie - este cazul majoritatii agentiilor cu departamente mici sau recente de planning;

B. Cand ego-urile echipelor depasesc bunul-simt si ajung in stratosfera, asa cum se intampla in agentiile cu departamente mari de planning - in acest sens puteti citit in Brand Republic de exemplu discutiile insipide ale unor creativi precum Rory Sutherland sau Dave Trott (amandoi din UK) despre creativity vs. planning.

In primul caz e nevoie de reguli de lucru, proiecte in comun si rabdare, iar in al doilea de consiliere psihologica si de de ego-management.

http://stefanstroe.ro/

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related