Mihai Gongu despre conflictele dintre planneri si creativi

Creativul lenes spune ca plannerul i-a dat un brief neinspirant. Brieful e practic aruncat la cos. Incepe cafteala.

Creativul care se crede Cabral (Juan nu Ibacka) spune ca plannerul prea i-a dat conceptul usor si atunci cauta special ceva off brief doar ca sa fie el mai cu mot. Brieful e teoretic aruncat la cos. Incepe cafteala.

Creativul OK ia de la planner exact ce are nevoie. Fie ca e o cifra dintr-un research, fie un rand de la descrierea targetului, fie un gand spus pe hol, la tigara de dupa briefing.

Da, exact asta insinuez: vina conflictelor e mereu la creativ.

Plannerii pe care i-am cunoscut pana acum l-au citit bine pe Jon Steel si stiau toti ca un planner trebuie sa planteze o idee suficient de destept cat aceia de la masa sa inceapa sa creada ca e a lor. Si sa nu se laude nicaieri dupa. Nu, nici macar pe blog. Pentru ca un planner bun nu trebuie sa-si faca simtita prezenta. Ci doar ideile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Sectiune

Dictionar



Branded


Related