Cinematograful Hollywood Multiplex deschide sezonul de agatzat prin campania "Agatza pe Fatza", semnata de badcat_group (badcat_, Demosthenes Digital Branding, Symbol PR si EQ Media).
Conceptul "Agatza pe Fatza"a fost dezvoltat in jurul "tricoului de agatzat", oferit de Hollywood Multiplex elevilor si studentilor care fac dovada vizionarii a trei filme. La cea de-a patra vizionare, perechea celui care poarta "tricoul de agatzat" intra gratis.
Intreaga campanie a vizat sustinerea promotiei desfasurate in cinematograful Hollywood Multiplex si transformarea acesteia intr-o actiune integrata si complexa care sa depaseasca statutul unei simple promotii.
Demarata in camine, facultati si licee, campania a fost sustinuta prin materiale precum door hangere cu mesajul "Am fost la milm si acum ma mut. Nu deranja", stickere concepute pentru panourile cosurilor de baschet si balustrade, cu mesajul "Nu te mai agatza pe de mine. Agatza pe cineva si mergeti la film", semne de carte, flyere, postere si calendare in care au fost marcate "zilele de agatzat".
Site-ul campaniei, www.agatzapefatza.ro a fost construit in jurul personajului lui Sir Lovealot, cel mai mare expert in "arta amorului la prima vedere". Pe langa, teste, o colectie de replici de agatat, utilizatorii au posibilitatea sa-si calculeze compatibilitatea si sa asiste la lectiile Scolii de Vrajeala, predate de Sir Lovealot, jucat de Costel din trupa de stand-up comedy Café Deko. Intruchipat ca fiind barbatul ideal, acesta explica tuturor celor care si-au incercat norocul in a agata pe cineva cum sa se comporte, dar mai ales cum sa nu se comporte la restaurant, in Gradina Botanica, la cinematograf, in club sau acasa.
Categoriile site-ului sunt descrise prin cate un film scurt, in care Sir Lovealot exemplifica pentru utilizatori situatiile caracteristice fiecareia. Atat filmuletele pentru categorii cat si cele sase clipuri pentru Scoala de Vrajeala sunt astfel construite incat reactia declansata sa fie aceeasi ca si la show-urile de stand-up comedy.
Pentru activitatea desfasurata pe site, utilizatorii vor fi recompensati la sfarsitul campaniei cu un tricou de agatat valabil pana la sfarsitul anului, kituri complete cu toate materialele promotiei, bilete gratuite la film, iar cei mai populari vor primi o sedinta foto si un poster personalizat cu ei doi, care va fi afisat in cinematograful Hollywood Multiplex.
Echipa de creatie pentru campania Agatza pe Fatza este formata din Manuela Stoicescu si Cristina Banita - copywriters, Robert Vasile si Bogdan Zavera - art directors.