Ogilvy & Mather Advertising a castigat sectiunea "Banner Campaign" a festivalului Internetics 2005 pentru campania realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy.
Campania a folosit un leader board, doua fixed floating, un interstitial si un banner video, iar perioada de desfasurare a fost 8 aprilie - 8 mai 2005.
Milka vorbeste mai ales consumatorilor "tineri la orice varsta", iar personalitatea sa reprezinta spiritul lumii pure din Alpi. Acolo incepe Lumea Milka. Si daca vrei sa intri in aceasta lume mitica trebuie mai intai sa crezi ca exista. Un loc unde personajele principale sunt vacutele mov din Alpi, ce dau lapte proaspat pentru ca noi sa ne bucuram de cea mai fina ciocolata. La Milka Incorporated, fabrica de ciocolata din lumea fantastica a Alpilor, toate animalutele - vacute, marmote, cartite, ursi - se straduiesc cu dedicatie sa ofere lumii cea mai fina ciocolata. Simpatice din fire si foarte sprintene, aceste animalute sunt sufletul echipei de "ciocolatieri" din Alpi. Am pastrat acest spirit si in campania de pe Internet pentru Milka M-Joy si am incercat sa exploatam intr-un mod amuzant coexistenta lumii reale cu Lumea Fantastica Milka, unde alunele nu sunt numarate de calculator, ci de o cartita mioapa care pune in fiecare tableta o cantitate generoasa de alune.