Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice, a ales drept suport pentru promovarea brandului Antinevralgic P panotajul OOH (out-of-home) in mijloacele de transport in comun. Campania, desfasurata sub sloganul "Fara dureri de cap", se deruleaza in perioada octombrie-noiembrie 2008, la nivel national. Semnatura creativa apartine agentiei Ogilvy One Praga, planul media fiind dezvoltat de Mediacom.
"Prin aceste mijloace de comunicare - o modalitate neconventionala de promovare in ceea ce priveste produsele farmaceutice -, urmarim sa readucem in atentia consumatorilor un brand care de mai bine de 40 de ani si-a dovedit eficienta in inlaturarea durerilor de cap. Antinevralgic P, alaturi de celelalte branduri locale, reprezinta un important motor de crestere pentru compania Zentiva, fiind integrat perfect in portofoliul de produse actual. Valorificarea lor reprezinta una dintre prioritatile strategiei de marketing si vanzari a companiei, utilizand concepte si canale de comunicare care sunt mai aproape de ceea ce simt, de ceea ce au trait sau traiesc zi de zi romanii", a declarat Iolanda Bilaus, Marketing Manager Zentiva S.A.